TMPGenc Authoring Works نام نرم افزاری کامل می باشد که همانند یک استودیو با امکانات و ویژگی های متعدد توانایی ها و اختیارات زیادی را برای کاربران قرار می دهد تا به کمک این توانایی ها اقدام به رفع نیازهای خود در این زمینه نمایند. در این نرم افزار می توان اقداماتی نظیر تبدیل فایل های تصویری به تصاویر DVD ، توانایی کپی فایل های DVD و تکثیر آن ها  و بسیاری دیگر از امکانات را به صورت یکپارچه در اختیار داشت. این نرم افزار محصولی از شرکت  PEGASYS  می باشد که در زمینه ساخت ابزارهای کاربردی در موضوع فناوری Dvd ها فعالیت می کند.

 

TMPGEnc Authoring Works طراحي و ساخت ديسك هاي DVD و Blu Ray با TMPGEnc Authoring Works 4.0.11.39

 

 

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار عبارتند از:

- قابلیت اضافه و یا حذف نمودن زیرنویس به dvd

- قابلیت تبدیل فایل های تصویری به DVD و Blu-Ray

- دارای ابزار ساخت منو برای Dvd ها به صورت پیشرفته

- توانایی افکت گذاری بر روی منوهای طراحی شده

- قابلیت ساخت تصاویر کیفیت بالا به صورت DivX با ویژگی های پیشرفته

- توانایی کار بر روی تصاویر DVD و انجام اقدامات ویرایشی نظیر برش و اتصال تصاویر و یا دیگر ویرایش های تصویری با ابزارهای پیشرفته

- دارای سرعت بالا در انجان عملیات های مختلف در برنامه

- قابلیت استفاده از تم های آماده برای منوها

 و … .

 

password طراحي و ساخت ديسك هاي DVD و Blu Ray با TMPGEnc Authoring Works 4.0.11.39پسورد فایل: www.downloadha.com

download طراحي و ساخت ديسك هاي DVD و Blu Ray با TMPGEnc Authoring Works 4.0.11.39 لینک دانلود – 106.6 مگابایت | لینک کمکی

 



Alcohol 120% بی شک یکی از بهترین ها در کلاس خود می باشد، این برنامه با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود،  توسط این برنامه شما می توانید با Image (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) گرفتن از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود ۲۰۰X اجرا شود!

 

Alcohol 120 کپی و اجرای دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.1.2033 Retail

 

 

این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار های در زمینه رایت انواع CD و DVD میباشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور)  را نیز دارا می باشد. نرم افزار Alcohol 120% یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol 120% با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 120% 2.0.1.2033 Retail :
- رایت انواع سی دی و دی وی دی
- پشتیبانی از اکثر فرمت ها mds,ccu,ccd,bwt,iso,nrg و …
- قابلیت ساخت ۳۱ درایو مجازی به صورت همزمان
- قابلیت پاک کردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی
- قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی
- رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- و …

 

password کپی و اجرای دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.1.2033 Retailپسورد فایل: www.downloadha.com

download کپی و اجرای دیسک های قفل دار با Alcohol 120% 2.0.1.2033 Retail لینک دانلود – 10.6 مگابایت | لینک کمکی

 



Jam DVD Copy 4.0.0.2079 یکی از نرم افزارهایی که می تواند تمامی نیازهای شما را در زمینه کپی دیسک های DVD مختلف به یکدیگر پاسخگو باشد . نرم افزار Jam DVD Copy از یک هسته فوق العاده قدرتمند در کپی و رایت دیسک های DVD استفاده میکند که به شما امکان کپی دیسک های مختلف DVD را که ممکن است برخی از آنها قفل گذاری و تحت انحصار باشند نیز میدهد . طرز کار با این نرم افزار فوق العاده آسان است چنان چه بعد از اولین کار با نرم افزار به صورت کامل با محیط کاربرپسند این نرم افزار و کارائی های آن آشنا میشوید.

 

Jam DVD Copy رايت انواع DVD ها با Jam DVD Copy 4.0.0.2079

 

 

password رايت انواع DVD ها با Jam DVD Copy 4.0.0.2079پسورد فایل: www.downloadha.com

download رايت انواع DVD ها با Jam DVD Copy 4.0.0.2079 لینک دانلود – 34 مگابایت | لینک کمکی

 



Any DVD Shrink نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

Any DVD Shrink 1.2.7 مدیریت کامل بر دیسک های DVD با Any DVD Shrink 1.2.7

 

 

password مدیریت کامل بر دیسک های DVD با Any DVD Shrink 1.2.7پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت کامل بر دیسک های DVD با Any DVD Shrink 1.2.7 لینک دانلود – 5.0 مگابایت | لینک کمکی

 



امروزه بسیاری از نرم افزارها و بازی ها برای اجرا شدن ، نیاز به قرار دادن دیسک در درایو های CD و یا DVD دارند تا بتوان از آن ها استفاده نمود. امروزه این مشکل با استفاده از روش های نرم افزاری به راحتی قابل حل می باشد و دیگر نیاز نیست تا کاربران حتما یک نسخه از دیسک مورد نظر را تهیه نمایند. امروزه نرم افزارهای مختلفی را میتوان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به ساخت و تولید درایوهای CD مجازی در سیستم می باشند. این نرم افزارها با توجه به نیازهای مختلف کاربران امروزه توسط شرکت های نرم افزاری تولید می شوند و در دسته ابزارهای پرکاربرد کاربران می باشند. Virtual CD نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر به ساخت درایو های CD و DVD به صورت مجازی خواهند بود. به کمک این نرم افزار می توان بدون نیاز به دیسک های مورد نیاز نرم افزارها و بازی به اجرای آن ها اقدام نمود. همچنین در این نرم افزار می توان با کمک ابزاری که در اختیار کاربر قرار می گیرد قسمتی از هارد دیسک و یا حتی حافظه های جانبی دیگر نضیر USB Flash ها را نیز به یک درایو CD و DVD مجازی تبدیل نمود. همچنین از این درایو مجازی ایجاد شده می توان در شبکه های محلی نیز استفاده نمود و از این لحاظ دارای محدودیتی نمی باشد. این نرم افزار محصولی از H+H Software GmbH می باشد.

 

Virtual CD 10.1.0.9 ایجاد درایو مجازی و رایت دیسک های قفل دار با Virtual CD 10.1.0.9

 

 

password ایجاد درایو مجازی و رایت دیسک های قفل دار با Virtual CD 10.1.0.9پسورد فایل: www.downloadha.com

download ایجاد درایو مجازی و رایت دیسک های قفل دار با Virtual CD 10.1.0.9 لینک دانلود – 102.5 مگابایت | لینک کمکی

 



DVD-Ranger 3.1.1.0 Final نرم افزاری است که با وجود ۸سال تغییر و تحول بوجود آمده برای کپی کردن نرم افزارها و برقراری امنیت فایل های ویدیویی و دی وی دی ها ، این امکان را به کاربر می دهد تا در میان تمامی نرم افزارهای موجودی که ادعای قفل شکنی دیسک های فیلم و قفل های امنیتی را دارند ، بهترین روش و مفهومی ترین آن ها را ارائه کرده و به شکستن قفل این دیسک ها بپردازد. DVD-Ranger با این هدف ساخته شده تا قوانین امنیتی در مورد کپی کردن دیسک ها را پشت سر بگذارد و به کاربران اجازه گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک های مورد نظر خود را بدهد.

 

DVD Ranger شكستن قفل تمامي ديسك ها با DVD Ranger 3.1.1.0 Final

 

 

password شكستن قفل تمامي ديسك ها با DVD Ranger 3.1.1.0 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download شكستن قفل تمامي ديسك ها با DVD Ranger 3.1.1.0 Final لینک دانلود – 15.4 مگابایت | لینک کمکی

 



آخرین ورژن نرم افزار قدرتمند و کاربردی Protectedsoft FinalBurner . نرم افزار Protectedsoft FinalBurner که به ادعای شرکت سازنده نرم افزاری است که شما به عنوان یک کاربر همواره بدان نیازمندید . با استفاده از Protectedsoft FinalBurner می توانید به آسانی و تنها با چند کلیک ساده فایل های خود در قالب صدا , تصویر و یا اطلاعات را بر روی CD یا DVD رایت کنید . می توانید موزیک های خود را به صورت کالکشن انتخاب کرده و به یکی از دو حالت MP3 CD یا Audio CD (مخصوص player های قدیمی ) رایت کنید از قابلیت های بسیار جالب Protectedsoft FinalBurner که با توجه به حجم کم خود داراست طراحی کاور برای CD/DVD های رایت شده می باشد به این صورت که شما می توانید برای محصول مورد نظر خود با استفاده از Protectedsoft FinalBurner کاوری طراحی کنید و می توان گفت هر آنچه که شما برای رایت نیاز دارید Protectedsoft FinalBurner در اختیارتان می گذارد

 

Protectedsoft FinalBurner رایت ساده و آسان CD و DVD با Protectedsoft FinalBurner PRO v2.24.0.235

 

 

 

password رایت ساده و آسان CD و DVD با Protectedsoft FinalBurner PRO v2.24.0.235پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت ساده و آسان CD و DVD با Protectedsoft FinalBurner PRO v2.24.0.235لینک دانلود – 12.7 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار بسیار معرف و مشهور Cheetah DVD Burner محصولی از کمپانی Cheetah میباشد. که میتوانند سی دی و دی وی دی های شما را به صورت حرفه ای و با سرعت بسیار بالا رایت نماید. این نرم افزار توانایی رایت با سرعت بسیار بالا دی وی دی ها، سی دی های صوتی، فایلهای اطلاعاتی و فایلهای با فرمت ISO و… را دارا میباشد بوسیله نرم افزار Cheetah DVD Burner به سادگی و با بهترین کیفیت به رایت سریع سی دی های دو لایه ای رایت سی دی و دی وی دی و سی دی رایت فیلم، موزیک، دیتا، و سی دی های بوتیبل برای راه اندازی سریع سیستم میباشد. همچنین قابلیت رایت Burn Blu-Ray, Dual Layer DVD, DVD and CDs. Burn Audio CDs from MP3, MP2, AVI, WMA, and WAV و ساخت فایلهایISO رایت فایلهای با فرمت Bin/Cue پشتیبانی از دایرکتوری های Joliet با طول نامهای ۶۴ کاراکتری و همچنین پاک کردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی ها میباشد.

 

Cheetah DVD Burner v2.51 رایت CD/DVD با سرعت بالا با Cheetah DVD Burner v2.51

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cheetah DVD Burner:
- ساخت سی دی های راه انداز CD/DVD/Blu-Ray
- ساخت دی وی دی های صوتی با فرمتهای WAV, MP3, MP2, AVI, OGG, WMA
- رایت سریع از فایلهای ISO و ساخت ایمج از فایلهای شما با سرعت بالا
- قابلیت پاک نمودن لوح های با قابلیت خواندن و نوشتن چندباره
- پشتیبانی از چندین رایتر برای رایت همزمان
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایت فوق العاده سریع اطلاعات با بالاترین سرعت ممکن
- محیط کاربری بسیار جالب و جذاب
- پشتیبانی کامل از رایت چند مرحله ای بر روی سی دی و دی وی دی
- مقایسه اتوماتیک اطلاعات اصلی با فایلهای شما به صورت دودویی با یکدیگر
- پشتیبانی از دایرکتوری های Joliet با طول نامهای ۶۴ کاراکتری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و …

 

password رایت CD/DVD با سرعت بالا با Cheetah DVD Burner v2.51پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت CD/DVD با سرعت بالا با Cheetah DVD Burner v2.51لینک دانلود – 8.7 مگابایت | لینک کمکی

 



کمتر کسی است که نرم افزار معروف Nero را نشناسد . نرم افزار اصلی Nero مملو از قسمت های بدون استفاده و شاید اضافی باشد . اکثر کاربران از Nero فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند .آیا شما علاقه دارید روی سیستمتان نرم افزاری پرحجم نصب کنید و سپس فقط از یک بخش آن استفاده کنید ؟ مسلما کسی از این امر راضی نیست . ولی دانلودها نسخه ای از Nero را معرفی خواهد کرد که فقط دارای ابزارهای رایت نسخه اصلی nero است . این برنامه فوق حرفه ای در زمینه رایت تمام ابزارهای مورد نیاز شما برای رایت انواع لوح های فشرده DVD و CD را پوشش می دهد. تمام قابلیت های لازم برای یک نرم افزار رایت در این نسخه موجود است و از تکنولوژی هایی نظیر Blu-ray نیز پشتیبانی کامل به عمل می آورد . رایت انواع ویدیو ها ، موزیک ها و اطلاعات روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها باعث می شود شما دیگر به هیچ نرم افزاری احتیاج نداشته باشید . امیدواریم از این نسخه بسیار کارآمد برای رایت استفاده ببرید.

 

nero micro نسخه کم حجم نرم افزار قدرتمند رایت Nero 10.0.13100 Micro

 

 

 

password نسخه کم حجم نرم افزار قدرتمند رایت Nero 10.0.13100 Microپسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه کم حجم نرم افزار قدرتمند رایت Nero 10.0.13100 Micro لینک دانلود – 22.27 مگابایت | لینک کمکی

 



Daemon Tools نرم افزار قدرتمند و پیشرفته ساخت سی دی / دی وی دی رام مجازی و شبیه سازی قفل است ، این نرم افزار با ورود سری جدید بازی های که بر روی دی وی دی و با قفل های پیشرفته عرضه شده به یکباره تبدیل به یک برنامه همه گیر شد که الان تقریباً این نرم افزار بر روی تمام سی دی های بازی یافت میشود و به یک نرم افزار مورد لزوم برای نصب و اجرای اکثر بازی ها در آمده است، این نرم افزار در حال حاضر یکی از بی رقیب ترین برنامه های ساخت و ایجاد درایوهای مجازی است که از اکثر فرمت های ایمیج پشتیبانی میکند.

 

damon tools رایت انواع دیسک های قفل دار با DAEMON Tools Pro Advanced 4.40.0311.0197

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DAEMON Tools :
- ساخت درایو مجازی به منظور اجرای بازی ها بدون نیاز به سی دی / دی وی دی
- اجرای بازی ها و نرم افزارهای محافظت شده و شبیه سازی انواع قفل های (Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks etc.)
- توانایی پشتیبانی و باز کردن اکثر فرمت های رایج از جمله : cue/bin , iso , ccd (CloneCD) , bwt (Blindwrite) , mds (Media Descriptor File) , cdi (Disjuggler) , nrg (Nero – must have ImageDrive installed) , pdi (Instant CD/DVD) , b5t (BlindWrite 5)

تغییرات که در این نسخه ایجاد شده است :
- پشتیبانی از StarForce 4.70
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده mds که توسط Alcohol و DAEMON Tools Pro ایجاد میشوند
- پشتیبانی از ایمیج های فشرده و رمزنگاری شده isz که توسط UltraISO ایجاد میشوند
- برطرف شدن برخی از اشکالات autorun, autostart
- قابلیت چک کردن نسخه ی جدید نرم افزار
- افزایش کارایی موتور درایو مجازی
- پشتیبانی از ویندوز ویستا و ویندوز ۷
- رفع برخی دیگر از مشکلات کوچک
- رفع مشکلی در تبدیل تصاویر که با bad sector همراه بودند.

 

password رایت انواع دیسک های قفل دار با DAEMON Tools Pro Advanced 4.40.0311.0197پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت انواع دیسک های قفل دار با DAEMON Tools Pro Advanced 4.40.0311.0197لینک دانلود – ۹ مگابایت | لینک کمکی

 



CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

 

cdburnerxp رایت آسان و سریع CD و DVDها با نرم افزار CDBurnerXP Pro 4.3.8.2474

 

 

ویژگی های نرم افزار CDBurnerXP :
· رایت کردن تمامی دیسک ها
· رایت سی دی های صوتی یکپارچه
· ایجاد و رایت فایلهای ISO
· بازبینی فرایند رایت را پیش از انجام
· ایجاد دیسک ای Bootable
· پشتیبانی از چند زبان مختلف
· تبدیل فایلهای bin/nrg به ISO
· ساخت کاور و چاپ آن برای سی دی ها
· ساپورت سیستم عاملهای Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 .

 

password رایت آسان و سریع CD و DVDها با نرم افزار CDBurnerXP Pro 4.3.8.2474پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت آسان و سریع CD و DVDها با نرم افزار CDBurnerXP Pro 4.3.8.2474 لینک دانلود – 6.9 مگابایت | لینک کمکی

 



DVDFab Virtual Drive 1.1.1.8 نام نرم افزاری میباشد که با کمک آن میتوانید درایو DVD مجازی بسازید که سی دی های Blu-ray رو پشتیبانی میکند و در نرم افزار PowerDVD 8 به بالا به راحتی ایمیج های فیلم های دی وی دی خود رو مشاهده کنید . این نرم افزار علاوه بر رایگان بودن ، بسیار کم حجم نیز می باشد.

 

DVDFab Virtual Drive ساخت درایو مجازی DVD با نرم افزار DVDFab Virtual Drive 1.1.1.8

 

 

 

password ساخت درایو مجازی DVD با نرم افزار DVDFab Virtual Drive 1.1.1.8پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت درایو مجازی DVD با نرم افزار DVDFab Virtual Drive 1.1.1.8 لینک دانلود – 500 کیلوبایت | لینک کمکی

 



Roxio Burn نرم افزاری ساده ولی پرقدرت در زمینه رایت CD , DVD و Blu-ray disc ها می باشد . از قابلیت های منحصر به فرد Roxio Burn قابلیت Drag & Drop است که می توانید فایلهایی را که خواهان رایت آن هستید با موس کشیده و به داخل نرم افزار ببرید تا با حداکثر سرعت و در زمان کوتاهی فایلها و اطلاعات مد نظرتان رایت و کپی شود . شما می توایند آخرین نسخه Roxio Burn به صورت کامل و بدون نیاز به کرک از سایت دانلود ها دریافت کرده و استفاده کنید ضمنا لازم به ذکر است که این ورژن نرم افزار بر روی تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز قابل اجرا می باشد

 

Roxio Burn رایت CD , DVD و Blu ray با Roxio Burn v1.8.38.5

 

 

password رایت CD , DVD و Blu ray با Roxio Burn v1.8.38.5پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت CD , DVD و Blu ray با Roxio Burn v1.8.38.5 لینک دانلود – 31.9 مگابایت | لینک کمکی

 



امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.
شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

 

DVD Cloner کپی فرمت های مختلف DVD با نرم افزار DVD Cloner 8.00.1002

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DVD-Cloner : 
- سرعت فوق العاده در کپی کردن DVD ها
- رایت مستقیم DVD روی یک DVD دیگر
- رایت دو فیلم در یک DVD با استفاده از منوی تغییر
- تصدیق داده بعد از رایت و مطمئن شدن از کپی کامل
- توانائی کپی همزمان صوت و تصویر
- قابلیت شناسائی هوشمندانه نوع دیسک
- توانائی کپی منو، زبان، صدا، ویدئو و… بدون تغییر در کیفیت
- قابل استفاده در رایترهای DVD-R ،DVD-RW ،DVD+R ،DVD+RW
- پشتیبانی backup از فیلم های Blu-ray
- دارای کمک رسان برای Blu-Ray ،HD DVDf
- قابلیت کپی پشتیبان فیلم های HD-DVD و Blu-ray در درایو هارد و تماشای آن ها در Cyberlink Powerdvd یا Windvd
- استفاده آسان و راحت
- توانائی سازگاری بسیار باDVD+R/RW ،PAL ،NTSC و بیشتر DVD player ها
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- قابلیت کپی گروهی
- ساخت نسخه پشتیبان از DVD ها
- توانائی رایت DVD ها از درایو هارد به دیسک های خالی
- قابلیت کپی کردن DVD 9 روی یک DVD 5
- ساخت صفحه warning screen برای DVD های حامی قانون کپی رایت
- امکان تنظیم اندازه فشرده از۱۰ % به ۱۰۰%
- توانائی کپی فقط فیلم اصلی
- قابلیت کپی کردن DVD شما روی هارد دیسک
- قابلیت راهنمائی مرحله به مرحله رایت
- امکان کپی فیلم DVD بر روی فایل ISO و NRG
- امکان رایت فایل های ISO و NRG بر روی DVD

 

password کپی فرمت های مختلف DVD با نرم افزار DVD Cloner 8.00.1002پسورد فایل: www.downloadha.com

download کپی فرمت های مختلف DVD با نرم افزار DVD Cloner 8.00.1002 لینک دانلود – 11.1 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار Alcohol یکی از نرم افزار های معروف در زمینه کپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود . این نرم افزار قادر است اکثر سی دی و دی وی دی هایی که قفل شده اند را کپی رایت نماید . این مهم ترین خاصیت این نرم افزار محسوب می شود. Alcohol با پشتیبانی از اکثر فرمت ها می تواند تا خواسته های کاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت ۶ درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است که این نرم افزار در خود جای داده است.

 

Alcohol 52 رایت آسان CD و DVD با Alcohol 52% 2.0.1 Professional

 

 

 

password رایت آسان CD و DVD با Alcohol 52% 2.0.1 Professionalپسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت آسان CD و DVD با Alcohol 52% 2.0.1 Professional لینک دانلود – 8.6 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزاری همه کاره برای تهیه نسخه پشتیبان، کپی، تبدیل و رایت کردن دیسک های DVD. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.Plato DVD Copy  یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. این برنامه همه نیازهای شما را برای یک برنامه قدرتمند DVD دارد. این برنامه برای شما بک آپ می گیرد تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، می باشد.هم اکنون این نرم افزار مفید را می توانید از سایت بزرگ دانلودها ، دریافت نمایید.

 

Plato DVD Copy رايت انواع دي وي دي ها توسط Plato DVD Copy 11.11.02

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Plato DVD Copy 11.11.02 :
- کپی دی وی دی شما با یک کلیک سیستم کپی DVD To DVD
- قابلیت پشتیبانی و کپی فرمتهای Blu-ray و تکثیر آنها به آسانی
- قابلیت شکستن قفل دی وی دی ها و برداشتن تمامی محدودیهای رایج
- قابلیت پشتیبان گیری از دی وی دی بر روی هارد دیسک شما
- قابلیت تکثیر ۱ به ۵ در رایانه. با انواع دیسک های بزرگ، مینی dvd و …
- دیسک کامل، رایت کامل هر نوع dvd، فیلم، تصویر، و… با قابلیت همه منو ها و ترلر ها
- سینمای نیرومند، کپی درست فیلم ها و … با صدای اصلی و ویژه وی
- سفارشی کردن، ساخت انواع DVD با سلیقه وعلاقه شخصی شما
- تیتر دلخواه، خصوصیات تجاری محصول، گزینش صدای ویژه و زیر نویس
- شما می توایند بدون دستکاری در منوها و … دیسک مورد نظر، تغییرات و سلیقه خود را اعمال کنید
- کپی، شما می توایند دیسک به دیسک، DVD خود را کپی کنید
- سرعت عمل، خیلی سریع دیسک شما کپی شده، تحویل دارده می شود
- سازگاری با دیسک ها، برنامه قالیت رایت روی هر نوع دیسک DVD خام را دارد
- مبدل فایلهای Xbox 360, PS3, Apple TV, Cell Phone, PVP, PDA, AVI, MP4, WWV, NDS, FLV, 3GP, Audio
- DVD+R/RW, DVD-R/RW, DVD+R DL, DVD-R DL
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

 

password رايت انواع دي وي دي ها توسط Plato DVD Copy 11.11.02پسورد فایل: www.downloadha.com

download رايت انواع دي وي دي ها توسط Plato DVD Copy 11.11.02 لینک دانلود – 2.4 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار BurnAware محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

 

BurnAware رایت آسان و حرفه ای با BurnAware 3.1.1 Professional (نسخه قابل حمل)

 

 

password رایت آسان و حرفه ای با BurnAware 3.1.1 Professional (نسخه قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت آسان و حرفه ای با BurnAware 3.1.1 Professional (نسخه قابل حمل)لینک دانلود – 5.2 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار Acala DVD Copy 3.3.6 ابزاری قدرتمند و سریع برای کپی و رایت انواع دی وی دی DVD بخصوص فیلم ها و صدا میباشد که فیلم های رایت شده با این نرم افزار کاملا برابر اصل بوده و هیچ گونه کیفیتی از آن کاسته نشده است و شما میتوانید در این برنامه با چند کلیک دی وی دی های مورد نظر خود را به راحتی بر روی هادر دیسک کپی شود و یا بر روی دی وی دی دیگری رایت گردد و کار کردن با این برنامه مهارت خاصی نیاز ندارد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت نموده و استفاده کنید.

 

Acala DVD Copy كپي راحت و آسان DVD ها با Acala DVD Copy 3.3.6

 

 

امکانات این نرم افزار :

- سرعت این برنامه در بک اپ گیری از انواع دی وی دی حدود ۴ برابر نصبت به برنامه های مشابه میباشد
- به صورت کامل و با کیفیت دی وی دی شما را کپی میکند
- پشتیبانی از رایت فیلم های دی وی دی های DVD-5/DVD-9
- پشتیبانی از دی وی دی های فشرده
- سریع و سبک .
-همراه با کرک

password كپي راحت و آسان DVD ها با Acala DVD Copy 3.3.6پسورد فایل: www.downloadha.com

download كپي راحت و آسان DVD ها با Acala DVD Copy 3.3.6 لینک دانلود – ۵ مگابایت | لینک کمکی

 



شاید ساخت اتوران برای شما سخت به نظر برسد ، ولی نرم افزارهایی هستند که بدون حتی یک خط برنامه نویسی شما را قادر میسازند اتوران های بسیار زیبا و حرفه ای را برای لوح های فشرده و فلش دیسک ها بسازید . ابزارهای آماده موجود در این نرم افزارها از قبیل : انواع تصاویر ، اشکال ، منوهای آماده ، انواع مختلفی از Object ها باعث می شود کاربران در محیطی جذاب و ساده به ساخت اتوران های زیبا دست بزنند .
Autoplay Menu Designer محصول شرکت Visual Designing می باشد . این نرم افزار با تقسیم مراحل ساخت اتوران به بخش های مختلف باعث می شود کاربر هیچگونه مرحله سختی را پیش روی خود نخواهد دید . تمام مراحل به صورت Wizard می باشد و تمام جزئیات روبروی کاربر حاضر است . با این نرم افزار شما میتواند صفحات مختلفی را برای اتوران خود در نظر بگیرید و هیچ محدودیتی وجود ندارد . وجود استایل های زیبا باعث می شود که شما در صورتی که به زمان اهمیت می دهید ، به سرعت پروژه خود را به اتمام برسانید . تعریف صفحات با قابلیت های مختلف (مانند صفحه تعهد دادن) و همچنین امکان قرار دادن تصاویر و بکگراندها و منوهای مختلف و… همه و همه دست به دست هم می دهند شما یک اتوران بسیار زیبا و آسان بسازید.

 

designer ساخت آسان و حرفه ای اتوران با استفاده از Autoplay Menu Designer 4.1

 

 

مراحل ساخت اتوران در این نرم افزار:
۱ – انتخاب طرح Select layout
در این قسمت شما می بایست که طرحی را برای اتوران خود انتخاب کنید . تمام جزئیات مربوط به استایل و ظاهر اتوران در این قسمت توسط شما اعمال خواهد شد.
۲ – ویرایش پروژه Edit project
بعد از انتخاب طرح شما میتوانید وارد مرحله ای شوید که می بایست به اضافه کردن منو ، متن ، لینک و… بپردازید
۳ – ساخت پروژه Build project
این قسمت را باید پایان کار دانست . این قسمت برای رایت اتوران شما روی سی دی تعبیه شده است و یا قبل از اینکار پیش نمایش اتوران شما که می توانید سلیقه خود را ببینید .

 
قابلیت های کلیدی نرم افزار Autoplay Menu Designer 4.1:

- ساخت اتوران به راحتی هرچه تمام تر
- قرار دادن موزیک ، عکس ، متن و… برای اتوران
- ساخت بی نهایت صفحه برای اتوران
- امکان رایت اتوران بر روی سی دی
- پیش نمایش اتوران ساخته شده قبل از ذخیره
- قابلبت Wizard برای انجام راحت کارها
- وجود استایل های اماده زیبا برای پروژه ها
- ساخت اتوران در سه مرحله تعریف شده
- سازگاری با ویندوز های XP / 2003 / Vista / Vista64 / 7 / 7 x64
- و…

 

password ساخت آسان و حرفه ای اتوران با استفاده از Autoplay Menu Designer 4.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت آسان و حرفه ای اتوران با استفاده از Autoplay Menu Designer 4.1لینک دانلود – 21.2 مگابایت | لینک کمکی

 



دیسک های blue-ray دیسک های نوری با چگالی بالا می باشند که دارای ظرفیت حجمی بسیار زیاد ( ۲۵ گیگابایت برای یک لایه و ۵۰ گیگابایت برای دو لایه ) می باشند. این دیسک ها از لحاظ ظاهری همانند دیسک های DVD و VCD می باشند. مدتیست که این دیسک ها دارای رواج بیشتری شده اند و می توان استفاده این نوع از دیسک ها را در میان کاربران مشاهده نمود. همان گونه که به ورود و جایگزینی DVD ها به جای CD ها نرم افزارهای مختلف وابسته به DVD نیز وارد عرصه نرم افزاری شد ، برای دیسک های Blue-Ray نیز این چنین است. استفاده از این دیسک ها و اعمال عملیات های مختلف نیازمند استفاده از نرم افزارهای مختص به این دیسک ها می باشد.
Blue Cloner  نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند از دیسک های BlueRay عملیات کپی اطلاعات را انجام دهند. به وسیله این نرم افزار می توان اطلاعات موجود و یا فیلم هاب موجود بر روی BlueRay را بر روی هارد کپی نمود و از آن حالت به حالت معمولی تبدیل کند. این نرم افزار قدرتمند محصولی از OpenCloner Inc می باشد.

 

OpenCloner Blue Cloner کپی برداری قدرتمند با OpenCloner Blue Cloner v2.60.0.517

 

 

ویژگی های نرم افزار:

- دارای ۴ حالت کپی قدرتمند :
- تبدیل BlueRay به یک دیسک
- تنها کپی فیلم های Blyray
- کپی کامل فیلم های موجود بر روی دیسک BlueRay
- تکه تکه نمودن یک فیلم به چند قطعه برای کپی بر روی چند دیسک
- قابلیت حذف Encryption موجود بر روی دیسک
- قابلیت تنظیم سایز به صورت دستی برای ذخیره
- سازگاری کامل با انواع دیسک های BlueRay
- قابلیت انتخاب فرمت Encoding ( پشتیبانی از mpeg2, h264 )
- قابلیت اجرای فیلم های ذخیره شده بر روی هارد به وسیله نرم افزار PowerDVD
و … .

 

password کپی برداری قدرتمند با OpenCloner Blue Cloner v2.60.0.517پسورد فایل: www.downloadha.com

download کپی برداری قدرتمند با OpenCloner Blue Cloner v2.60.0.517لینک دانلود – 9.03 مگابایت | لینک کمکی

 



CDRWIN یکی از قویترین برنامه های رایت CD/DVD، به کمک این نرم افزار میتوانید به خیلی سریع و آسان و تنها با چند کلیک ساده اطلاعات خود را بر روی CD/DVD ضبط کنید، پشتیبانی از انواع فورمت ها و حالت های ذخیره سازی اطلاعات بر روی CD/DVD این نرم افزار را به یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه رایت CD/DVD تبدیل نموده است، با کمک این نرم افزار میتوانید اطلاعات را با انواع حالت های CD-Text, CD+G, CD-I, Mixed Mode, CD-Extra, Bootable-CDs, Audio CD, Video CD رایت کنید، این برنامه همچنین توانایی رایت بر روی انواع DVD-R و DVD+R را دارا میباشد. علاوه بر امکانات فوق این برنامه ابزارهایی جهت تغییر و ویرایش Cue Sheet سی دی دارد که بیشتر در هنگام قفل گذاری بر روی سی دی ها از آن استفاده میشود.

 

CDRWIN رایت CD و DVD با نرم افزار بسیار قدرتمند CDRWIN 8.0.11.0121

 

 

 

password رایت CD و DVD با نرم افزار بسیار قدرتمند CDRWIN 8.0.11.0121پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت CD و DVD با نرم افزار بسیار قدرتمند CDRWIN 8.0.11.0121 لینک دانلود – 39.5 مگابایت | لینک کمکی

 



DVDFab Passkey نرم افزاری که بر پایه سیستم عامل ویندوز ساخته شده و مانند یک درایور نصب میشود که به وسیله آن میتوانید تقریبا تمامی قفل های نرم افزاری را از روی دیسک های محافظت شده بردارید و انواع قفل هایی که جهت جلوگیری از کپی برداری میباشد را بشکنید. این برنامه همچنین به شما امکان میدهد که فیلم های دی وی دی را نیز بدون هیچگونه محدودیتی به راحتی تماشا نمایید. این نرم افزار همچنین با اتصال به سرور خود از طریق اینترنت میتواند کد ها و اسکریپت های جدید جهت شکستن قفل های جدید را از سرور اصلی دانلود کرده و دیتابیس خود را آپدیت نمایید.

 

DVDFab Passkey شکستن قفل CD و DVD ها با DVDFab Passkey 8.0.2.2

 

 

 

password شکستن قفل CD و DVD ها با DVDFab Passkey 8.0.2.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download شکستن قفل CD و DVD ها با DVDFab Passkey 8.0.2.2 لینک دانلود – 2.5 مگابایت | لینک کمکی

 



امروزه اکثر کاربران با خرید سیستم های کامپیوتری دستگاه های جانبی نظیر Cd-Dvd Writer را نیز به همراه آن خریداری می کنند تا از آن برای رفع نیاز های خود استفاده کنند. برای استفاده از این دستگاه ها و کپی Cd  و یا DVD نرم افزارهای متعددی وجود دارد که به کمک آن ها کاربران به راحتی می توانند اقدام به کپی نمایند و یا دیگر نیاز های خود را در این زمینه برطرف سازند. در میان این نرم افزارها که برای کپی و استفاده از دستگاه های Writer مورد استفاده قرار می گیرند چندین برنامه هستند که در میان کاربران دارای شهرتی بسیار می باشند که از این دسته می توان به نرم افزار Nero اشاره نمود که برای تمامی کاربران کامپیوتر نام شناخته شده ای دارد. دیگر نرم افزارها نیز در این میان وجود دارند که آن ها نیز دارای محبوبیت در بین طرفداران خود می باشند.
BurnAware Professional  نام نرم افزاری کاملا پیشرفته و حرفه ای از شرکت بزرگ نرم افزاری Burnaware Technologies می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای ویندوز به صورت حرفه ای فعالیت می کند. این نرم افزار به صورت کاملا حرفه ای به همراه تعداد زیادی از ابزارهای جانبی و امکانات متعدد به کاربران این توانایی را می دهد تا تمامی نیاز های خود را در محدوده این موضوع برطرف نمایند.

 

BurnAware Professional مجموعه كامل ابزار هاي رايت در BurnAware Professional 3.1.3 قابل حمل

 

 

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ساخت دیسک های CD/DVD/Blu-ray به صورت Data ، bootable و multisession

- قابلیت ساخت دیسک های CD/DVD/Blu-ray صوتی به صورت Audio CDs و MP3

- توانایی ساخت دیسک های سازگار با پخش کننده های DVD

- قابلیت کپی و تهیه پشتیبان از دیسک های مختلف

- توانای تهیه Image از دیسک های مختلف

- پشتیبانی از تمامی رابط های سخت افزاری موجود (IDE/SCSI/USB/1394/SATA)

- قابل اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز NT/2000/XP/Vista/7
 و … .

 

password مجموعه كامل ابزار هاي رايت در BurnAware Professional 3.1.3 قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download مجموعه كامل ابزار هاي رايت در BurnAware Professional 3.1.3 قابل حمل لینک دانلود – 13.8 مگابایت | لینک کمکی

 



برنامه Magic DVD Copier یک برنامه همه کاره برای رایت DVD است . این DVD ممکن است دارای هر مشخصاتی باشد اما این برنامه آن را بسیار ساده و قدرتمند بدون از دست دادن کیفیت کپی خواهد کرد شما نیاز دارید تا یک DVD خالی را وارد درایو کنید و سپس همه چیز به طور خودکار اتفاق می افتد و تمام آن در ۲۰-۶۰ دقیقه رایت خواهد شد . بعد از آن شما می توانید DVD جدید را بر روی کامپیوتر یا هر پلیر خانگی ببینید و لذت ببرید . Magic DVD Copier با استفاده از ابزارRip می تواند دی وی دی را به VCD ، SVCD ، avi (DviX) ، WMV و یا فرمتهای قابل پخش در آی پاد PSP تبدیل کند . اگر از برنامه Magic DVD Copier استفاده میکنید میتوانید DVD ها را کپی کنید و اکر از ابزار Magic DVD Ripper استفاده میکنید میتوانید فیلمها را بر روی هارد کپی کنید .

 

Magic DVD Copier کپی آسان ویدئوهای DVD با نرم افزار Magic DVD Copier 5.0.1

 

 

 

password کپی آسان ویدئوهای DVD با نرم افزار Magic DVD Copier 5.0.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download کپی آسان ویدئوهای DVD با نرم افزار Magic DVD Copier 5.0.1 لینک دانلود – 4.6 مگابایت | لینک کمکی

 



CDBurnerXP یک نرم افزار رایت CD و DVD رایگان است که توانایی رایت دیسک های Blu-Ray و HD-DVD را هم دارد.این نرم افزار فایل های ISO را هم پشتیبانی میکند و بصورت چند زبانه است و هرکاربری در هرکجا میتواند بصورت کاملا رایگان از آن استفاده کند. به راحتی هر چه تمام تر شما میتوانید سی دی و دی وی دی های خود را رایت نمایید . خیلی از کاربران مبتدی در این زمینه مشکل دارند و توانایی آن را ندارند که با برنامه های همچون Nero کار کنند ما به شما پیشنهاد میکنیم برای سهولت هر چه بیشتر از برنامه ی CDBurnerXP برای رایت فیلم , موزیک و اطلاعات خود استفاده نمایید .

 

cdburnerxp رایت آسان CD و DVDها با CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل)

 

 

ویژگی های نرم افزار CDBurnerXP :
· رایت کردن تمامی دیسک ها
· رایت سی دی های صوتی یکپارچه
· ایجاد و رایت فایلهای ISO
· بازبینی فرایند رایت را پیش از انجام
· ایجاد دیسک ای Bootable
· پشتیبانی از چند زبان مختلف
· تبدیل فایلهای bin/nrg به ISO
· ساخت کاور و چاپ آن برای سی دی ها
· ساپورت سیستم عاملهای Windows 2000/XP/2003 Server/Vista/Windows 7 .

 

password رایت آسان CD و DVDها با CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت آسان CD و DVDها با CDBurnerXP Pro 4.3.8.2513 (قابل حمل) لینک دانلود – 5.5 مگابایت | لینک کمکی

 



Joboshare DVD Copy  نرم افزار برای کپی آسان فیلمهای دی وی دی در هارد کامپیوتر میباشد.شما به راحتی می توانید نسخه ۱۰۰% مشابه با DVD مادر را تهیه کنید و همچنین این نرم افزار قادر است تا DVD های  دو لایه  را به D5 فشرده کند. این نرم افزار کاربردی را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

 

Joboshare DVD Copy کپی آسان دیسک های DVD با Joboshare DVD Copy 3.0.0.0225

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Joboshare DVD Copy:
کپی فیلم دی وی دی به صورت کامل در هارد
امکان رایت مجدد فیلم کپی شده بر روی دی وی دی
امکان حذف زیرنویس قبل از انجام عملیات کپی فیلم
امکان حذف صدا قبل از انجام عملیات کپی فیلم
امکان کپی صفحه اصلی فیلم دی وی دی
بروز رسانی نرم افزار از اینترنت
محیط زیبا و کاربرپسند
سازگاری با تمام ویندوز ها

 

password کپی آسان دیسک های DVD با Joboshare DVD Copy 3.0.0.0225پسورد فایل: www.downloadha.com

download کپی آسان دیسک های DVD با Joboshare DVD Copy 3.0.0.0225 لینک دانلود – 3 مگابایت | لینک کمکی

 



BurnAware Free نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساخت دیسک های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه های موجود در میان برنامه های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می دهد تا دیسک های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی و دی وی دی های خود کپی ISO بگیرید.
این نرم افزار از محیط کاربر پسندی برخوردار است و برخلاف نمونه های پولی، از حجم بسیار کمی برخوردار است و شما می توانید آن را بر روی کلیه نسخه های ویندوز نصب کنید. استفاده رایگان از این نرم افزار برای کاربردهای غیر تجاری مجاز است.
 

 

BurnAware Free Edition رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار کم حجم BurnAware Free Edition 3.1.4 (نسخه قابل حمل)

 

 

password رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار کم حجم BurnAware Free Edition 3.1.4 (نسخه قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download رایت سی دی و دی وی دی با نرم افزار کم حجم BurnAware Free Edition 3.1.4 (نسخه قابل حمل) لینک دانلود – 11.4 مگابایت | لینک کمکی



DVD-Ranger نرم افزاری است که با وجود ۸سال تغییر و تحول بوجود آمده برای کپی کردن نرم افزارها و برقراری امنیت فایل های ویدیویی و دی وی دی ها ، این امکان را به کاربر می دهد تا در میان تمامی نرم افزارهای موجودی که ادعای قفل شکنی دیسک های فیلم و قفل های امنیتی را دارند ، بهترین روش و مفهومی ترین آن ها را ارائه کرده و به شکستن قفل این دیسک ها بپردازد. DVD-Ranger با این هدف ساخته شده تا قوانین امنیتی در مورد کپی کردن دیسک ها را پشت سر بگذارد و به کاربران اجازه گرفتن نسخه پشتیبان از دیسک های مورد نظر خود را بدهد.

 

DVD Ranger شکستن قفل تمامی دیسک ها با DVD Ranger 3.4.5.3 (نسخه قابل حمل)

 

 

password شکستن قفل تمامی دیسک ها با DVD Ranger 3.4.5.3 (نسخه قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download شکستن قفل تمامی دیسک ها با DVD Ranger 3.4.5.3 (نسخه قابل حمل)لینک دانلود – 17.7 مگابایت | لینک کمکی

 



EasyBoot نام نرم افزار بسیار کاربردی و مفید و قدرتمندی از شرکت EZB Systems است که به شما امکان ساخت CD ها و DVD های بسیار قدرتمند و Bootable را به صورت کاملا گرافیکی و زیبا و منحصر به فرد می دهد تا بدین ترتیب علاوه بر راحتی کار خود و بالا بردن سرعت راه اندازی بتوانید محیط ساده و خشک سابق را با محیطی زیبا و گرافیکی تعویض نمایید . قابلیت ساخت منو های مختلف برای محتویات درون CD یا DVD قابل بوت شما بر زیبایی و قدرت نرم افزار می افزاید تا با استفاده از این نرم افزار اقدام به ساخت CD/DVD های بسیار قدرتمند و کاملی را از ابزارهای مورد نیاز سیستم تهیه کنید.

 

Easy Boot ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 5.1

 

 

 

password ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 5.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 5.1 لینک دانلود – 2.7 مگابایت | لینک کمکی

 



Any DVD Shrink نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

Any%20DVD%20Shrink%201.2.7 مدیریت کامل بر دیسک های DVD با Any DVD Shrink 1.3.0 (قابل حمل)

 

 

 

password مدیریت کامل بر دیسک های DVD با Any DVD Shrink 1.3.0 (قابل حمل)پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت کامل بر دیسک های DVD با Any DVD Shrink 1.3.0 (قابل حمل) لینک دانلود – 7.2 مگابایت | لینک کمکی

 



EasyBoot نام نرم افزار بسیار کاربردی و مفید و قدرتمندی از شرکت EZB Systems است که به شما امکان ساخت CD ها و DVD های بسیار قدرتمند و Bootable را به صورت کاملا گرافیکی و زیبا و منحصر به فرد می دهد تا بدین ترتیب علاوه بر راحتی کار خود و بالا بردن سرعت راه اندازی بتوانید محیط ساده و خشک سابق را با محیطی زیبا و گرافیکی تعویض نمایید . قابلیت ساخت منو های مختلف برای محتویات درون CD یا DVD قابل بوت شما بر زیبایی و قدرت نرم افزار می افزاید تا با استفاده از این نرم افزار اقدام به ساخت CD/DVD های بسیار قدرتمند و کاملی را از ابزارهای مورد نیاز سیستم تهیه کنید.

 

Easy Boot ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 5.1

 

 

 

password ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 5.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت دیسک های Bootable با نرم افزار EasyBoot 5.1 لینک دانلود – 2.7 مگابایت | لینک کمکی

 



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

دانلود
بزرگترين وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

توجه توجه سلام شک نکنید که از این وبلاگ لذت می برید. حال کنید و هر چی می خوای دانلود کن لطفا هم داخل مطالب و هم داخل نظرات سمت راست وبلاگ نظر بدهبد. می خواهم نظرتان رابدانم هر چیز هم که می خواهید بگویید تا برایتان بزارم. کسانی که فکر می کنند که این برنامه ها از سایت های دیگر مانند دانلود برداشته شده است درست است و بعضی ها برای خود این سایت است ولی بهتر است که از این استفاده کنید تا دانلود ها چون دانلود ها به علت مطالب قدیمیومطالب بسیار زیاد و مطالب زیاد وصفحات زیاد برای گشتن در ان وقت می خواهد ولی در این وبلاگ از مطالب مفید دانلود ها وخود وبلاگ پویان دانلود استفاده می شود و مطالبی را که می خواهید به راحتی پیدا می کنید و پپویان دانلود امکانات زیادی هم دارد و از دانلود ه بزرگ تر است و چیز هایی در این وبلاگ وجود دارد و در دانلود ها نیست پس وقت خود را تلف نکنید که به وبلاگ های دیگر بروید در همین وبلاگ هر چه بخواهید است اگر نبود گزارش دهید تا اضافه شود و اگر لینکی هم خراب بود که کم پیش می اید به ما خبر دهید تا درست کنیم البته برای مطالب معمولا حد اقل 2 لینک یا بیش تر است بغیر از تعداد کمی به علت زیاد بودن حجم ان ها. حال از وبلاگ دیدن کنید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس pooyandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر

دوباره به ماسر بزنید وبلاگ ما







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1940
بازدید دیروز : 1501
بازدید هفته : 5327
بازدید ماه : 5206
بازدید کل : 336674
تعداد مطالب : 652
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


JavaScript Codes :. چت با مديريت .:
کد وضعيت ياهو در وبلاگ
چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت






آگهی بهترین وبلاگ

���ی ���ی�� �� ���ǐ ���� ��ی� ���یی�
قالب قالب وبلاگ
جایزه تبدیل وبلاگ به سایت Sponsered by وبلاگ

Flash banner maker online Flash banner maker online Make your flash banner free online